- Monitor dynamiczności dla dzieci z motywem Kapitan Ameryka, którego można używać również podczas pływania
- Wytrzymała opaska dla dzieci regulowany z kolorowym ekranem, który można przypasować, i działającą ponad rok baterią; która nie wymaga ładowania
- Synchronizacja z darmową aplikacją mobilną, która obejmuje zarządzanie obowiązkami i narzędzia do alertów harmonogramu dla rodziców.
- Po osiągnięciu celu 60 minut dziennej energiczności dzieci przechodzą do kolejnego poziomu przygody Zemsta Ultrona: misja Marvel Avengers.
- obserwuje kroki, sen i 60 minut zalecanej dziennej dynamiczności
Każde dziecko może zostać bohaterem, gdy ma na ręku opaskę vívofit jr. 2 Kapitan Ameryka. Ten monitor dynamiczności, którego można używać też w trakcie pływania, jest wyjątkowo wytrzymały, a jego bateria działa przez ponad rok, co pozwala pozostać w akcji bez konieczności ponownego ładowania. Rodzice mogą zarządzać obowiązkami i nagrodami przy pomocy asygnowanej dla nich aplikacji przenośnej, a dzieci mogą ratować świat z Kapitanem Ameryką i bohaterami z drużyny Avengers.
Stylowa i potężna
wytrzymała niczym tarcza Kapitana opaska vívofit jr. 2 jest wyekwipowana w barwny ekran z możliwością dobrania. Dzieci mogą pokazać, iż lubią Kapitana Amerykę i mogą nosić ją wszędzie podczas zabawy, gry w piłkę, kąpieli, a choćby w czasie snu. Wymienna bateria wystarcza na ponad rok i nie trzeba jej ładować.
Osiągaj kolejne poziomy przygody Zemsta Ultrona: misja Marvel Avengers
Razem, Mściciele! Dzieci codziennie mogą odkrywać nowe przygody w aplikacji po osiągnięciu codziennego 60-minutowego celu aktywności, co motywuje je do ruchu. Pełniąc rolę ich pomocnika, Twój drobny bohater będzie przeżywać przygody wraz z Kapitanem Ameryką i grupą Avengers w Nowym Jorku, gdzie będą próbowali pokonać Ultrona. Spotkaj niezwyciężonego Iron Mana w laboratorium Tonyego Starka, pomóż Thorowi schwytać Lokiego i wybierz się z Czarną Wdową na tajną misję organizacji S.H.I.E.L.D.
Osobisty asystent rodzica
Rodzice mogą korzystać z gratisowej aplikacji przenośnej do zarządzania monitorem energiczności vívofit jr. 2. Aplikacja pozwala dodawać profile kilkorga dzieci,kontrolować ich informacje dotyczące kroków, snu, powszednich intensywności i zadań, ponieważ informacje te są synchronizowane z urządzeniem mobilnym. Zaproś całą rodzinę do udziału w wyzwaniu dotyczącym dziennej liczby kroków, przydzielaj zadania i obowiązki, określaj wartość wirtualnej waluty i sprawdzaj, ile monet zdobyło każde dziecko. Wirtualne monety dzieci mogą wymieniać na uzgodnione z rodzicami nagrody. Wszystko to kontrolujesz ze swojego urządzenia.
Nagrody, przypomnienia i obowiązki
Dzieci dowiedzą się, że domowe obowiązki mogą być niezłą zabawą. Opaska vívofit jr. 2 pomaga rodzicom przydzielać obowiązki i planować powiadomienia w aplikacji przenośnej. Opaski pokażą dzieciom, co posiadają robić. Zadania można skonfigurować tak, by powtarzały się codziennie lub co tydzień to idealne rozwiązanie dla dzieci, które potrzebują śladowego przypomnienia. W aplikacji dla rodziców można zaplanować powiadomienia dla dzieci, które lubią przekładać obowiązki na później. Opaska vívofit jr. 2 przypomni im, by odrobić pracę domową, umyć zęby itp. Wraz z powiadomieniem pojawi się ikona zadania do wykonania. Następnie dziecko może włączyć czasomierz w opasce, aby sprawdzić, ile zajmuje mu informacje zadanie.
przychylne wyzwania
Towarzyskie zmagania przenoszą się na plac zabaw i do przydomowego ogrodu. Toe-to-Toe pozwala na synchronizację wyników ze znajomymi w pobliżu i rywalizację z nimi albo mierzenie się z samym sobą w trakcie wyzwań z pomiarem czasu. Po ukończeniu danego zadania wyświetli się łączna liczba kroków wraz z informacją, czy udało się pobić wynik znajomych albo swój własny. Wszystkim tym można sterować bezpośrednio na nadgarstku. Pobierz aplikację Connect IQ, by Twoje dziecko wzięło udział w zmaganiach.
Jeszcze więcej zabawy
Opaska vívofit jr. 2 pozwala odkrywać jeszcze więcej motywów i przygód. Nowa opaska to wstęp do świata nowych, niezwykłych przygód. Co zdarzy się za chwilę? Czy dziecko będzie monitorowało energiczność i brało udział w galaktycznych przygodach, nosząc opaskę z motywem Gwiezdnych Wojen? A może będzie nosiło stylową opaskę Myszki Minnie i brało udział w jej magicznych przygodach? To zależy od dziecka.
Funkcje
- Czas/data
- samoczynny czas letni
- Budzik
- Minutnik
- Stoper
- Akcelerometr
- Licznik kroków
- Pasek ruchu (wyświetlany w urządzeniu po ukończeniu intensywności; starczy chodzić poprzez kilka minut, aby go zresetować)
- Monitorowanie snu (monitoruje całkowity czas snu oraz fazy ruchu i spokojnego snu)
- 60-minutowy cel gry
- Zadania
- Nagrody (monety)
- Minutnik zadaniowy (2, 5, 10, 15, 20 i 30 minut)
- Alerty dźwiękowe
- Harmonogram zadań (przypomnienia o zadaniach)
- Wyzwania Toe-to-Toe