Najtańsze nartorolki terenowe na rynku!
Nartorolki Powerslide X-Trail 150 dzięki pompowanym kołom, jako jedne z nielicznych modeli nartorolek na rynku umożliwiają jazdę techniką łyżwową w terenie (gorszej jakości asfalt, kostka brukowa, szutrowe ścieżki).
Ich niezaprzeczalne potężne strony to:
- konkretna kompilacja (wyciskane aluminium lotnicze 6061),
- wysoki prześwit,
- znaczna średnica kół (150 mm).
- możliwość zamocowania wiązań w systemie SNS albo NNN, (fabrycznie tworzone są w otwory umożliwiające bezproblemowy montaż wiązań narciarskich w systemie Salomon SNS i Rottefella NNN. UWAGA: pasują do nich wyłącznie wiązania mocowane na śruby. Wiązań na płycie NIS nie da się w nich zamontować!)
- możliwość zamontowania w szynie nartorolek X-Trail 150 hamulca Calf Brake II (dostępny w akcesoriach Powerslide).
Specyfikacja:
- technologia jazdy: łyżwowa
- Rozstaw kół: 610 mm
- Materiał: aluminium 6061
- Waga: 1150 g / szt.
- Średnica kół: 150 mm
- Max. Waga użytkownika: 110 kg (zalecana max 100 kg)
- rozmiar buta: max. 45 EU
- Łożyska: 608 Powerslide Rustproof
- Prześwit (minimum): 4 cm
UWAGA: Oferowane nartorolki na wyprzedaży mogą mieć fabrycznie zamontowane w przednich kołach łożyska jednokierunkowe. Miały one zapobiegać cofaniu się rolki w trakcie poruszania się krokiem tradycyjnym. Lecz w oferowanych nartorolkach posiadają one tendencję do "przepuszczania" i kręcą się w obie strony. Stąd również potraktujcie Państwo ten element jako dodatek, lecz nie stanowi on podstawy do ew. Reklamacji. Poza tym, sprzęt jest w pełni efektywny i praktyczny.
Głównym sposobem poruszania się na tych nartorolkach jest krok łyżwowy, nie nadają się do jazdy stylem konwencjonalnym.
Hamulec i wiązania, widoczne na zdjęciach to komponenty opcjonalne.
Link do testów tego modelu na portalu nartorolki.pl: Test nartorolek Powerslide X-Trail 150
Montaż wiązań na szynie X-Plorer: