zestaw hamulca tarczowego przód Shimano M6100, 1000mm
Kompletny zestaw hamulcowy na przód z grupy
wyekwipowany w zacisk z 2 tłoczkami, który gwarantuje dużą siłę hamowania w najcięższych warunkach.
przeznaczony dla kolarzy MTB XC, z powodzeniem znajdzie zastosowanie ponadto w rowerach Trail
W skład zestawu wchodzi 2-tłoczkowy zacisk BR-M6100 i dźwignia BL-M6100.
Dźwignia BL-M6100
praktyczny kształt dźwigni z prowadzeniem przewodu olejowego wzdłuż pancerza przerzutki lepsze rozmieszczenie komponentów na kierownicy.
Dźwignia lewa 2-palcowa, produkowana z trwałych tworzyw, z możliwością regulacji położenia z wykorzystaniem narzędzi ( Reach Adjust ).
Mechanizm Servo Wave wspomagający siłę hamowania.
Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu to płynne hamowanie, które pozwala powiększyć koncentracje i radość z jazdy.
Łatwe odpowietrzanie za pomocą lejka.
System montażu manetek I-spec EV to większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu.
Manetkę można regulować w zakresie 10°.
Otwarta obejma na zawiasie, zezwala na montaż bez ściągania chwytów.
Zacisk BR-M6100
Zacisk w standardzie Post (Manitou). Mocowanie wg standardu międzynarodowego (IS) możliwe z adapterem.
Tłoczki w zacisku pracują naprzeciwlegle minimalizując wibracje i rozszerzając siłę, a także kontrolę hamowania.
zastosowano okładziny żywiczne G03S.
W zestawie użyty kabel SM-BH90 1000 mm J-Kit do samodzielnego połączenia (hamulec wstępnie zalany olejem mineralnym)
Zacisk o rozszerzonej sztywności przypasowany do pracy z okładzinami wytwarzanymi w technologii Shimano ICE Technologies.
W opakowaniu znajduje się jeszcze:
- dystanser do klocków
- 2 śruby do zacisku wraz z zabezpieczeniem
- wkład i oliwka do przewodu
- osłona przewodu hamulcowego na dźwignie
Producent: Shimano
Grupa: DEORE
Model: BR-M6100, BL-M6100
Sterowanie: hydrauliczne - olej mineralny
Mocowanie: Post Mount (Manitou) / IS tylko dzięki adapterowi
wykorzystanie: przód
Okładziny: żywiczne G03S
Tłoczki: 2
Kolor: czarno-grafitowy
Waga: ~ 295 g
zaimplementowane technologie:
Servo Wave Action:
technologia umożliwiająca powiększenie kontroli i siły hamowania.
Dźwignia z mechanizmem Servo Wave wytwarza o 20% obszerniejszą moc klasyczna dźwignia,
a na dodatek obniża czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.
buduje uporządkowany i użyteczny kokpit ulepszający koncentrację i dający pokaźniejszą sprężystość szerszej grupie rowerzystów.
większy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV pozwala na adekwatne przypasowanie położenia do zróżnicowanych stylów jazdy (ENDURO/XC itp.),
preferencji i budowy ciała (dobrania do rąk i ramion).
Dźwignia hamulca I-SPEC EV została umocniona przez przesunięcie obejmy do w środku – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku pomiędzy kierownicą a dźwignią.
To dopełniające usztywnienie stanowczo ulepsza kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni między obejmą,
a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.
Rech Adjust