Menu
Zamknij

EFHM756ABZL Piasta tylna Shimano Deore XT FH-M756 32H 8/9/10 rz czarna 6 śrub

Pozostałe części rowerowe

Opis

Piasta tylna FH-M756

Piasta Shimano FH-M756 jest bardzo jednostajną, mocną i mocną konstrukcją. Dzięki szczególnie wysokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają ponadto do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został wytworzony z anodowanego aluminium oraz został przypasowany do montażu tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta ponadto współpracuje z hamulcami rodzaju V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta wyposażona jest w lekki i solidny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją z zasady rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze parametry towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: FH-M756

przypasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 135 mm

kanon mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
średnia waga produktu: 407 g + zacisk 65 g
Kolor: czarny matowy

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.