Menu
Zamknij

Piasta tylna FHM-8000 10-11 rzędowa 32 otwory czarna

Piasty rowerowe

Opis

Piasta tylna FH-M8000

Piasta Shimano FH-M8000 jest nad wyraz zrównoważoną, konkretną i konkretną konstrukcją.

Dzięki szczególnie wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi.

Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych.

Technologie te ograniczają też do minimum wizyty w serwisie.

Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został wykonany z anodowanego aluminium, a także został przystosowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w standardzie centerlock.

Piasta również współpracuje z hamulcami rodzaju V-Brake.

Bębenek jest kompatybilny z kasetami 8, 9, 10 i 11 rzędowymi.

Piasta wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi.

Wybierają ją przeważnie rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność umożliwia montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze cechy produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: FH-M8000

dopasowana do kaset: 8,9,10 i 11 rzędowych

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 135 mm

kanon mocowania tarczy: Centerlock
ilość otworów na szprychy: 32
Srednica osi: 5 mm
Srednia waga artykułu: 333 g + zacisk 65 g
Kolor: czarny matowy

zaimplementowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są rewelacyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts standard)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest nad wyraz lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.