Menu
Zamknij

EFHT610BZBL Piasta tylna Shimano Deore FH-T610 V-Brake 32H 8/9/10 rz czarna

Piasty rowerowe

Opis

Piasta tylna FH-T610

Piasta Shimano FH-T610 jest nad wyraz popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych ale także crossowych i górskich. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami rodzaju V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wykonany z aluminium. Ma ona też wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zaimplementowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyposażona jest w lekki i mocny zacisk, który pozwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi.

Najważniejsze właściwości towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: FH-T610

przystosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 135 mm

liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
średnia waga artykułu: 370 g + zacisk 64 g
Kolor: czarny połysk

zaimplementowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są idealnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

Film przedstawia technologię Cup&Cone

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.