Menu
Zamknij

AHBM525ALS Piasta przednia Shimano Deore HB-M525 6 śrub 36H czarna

Piasty rowerowe

Opis

Piasta przednia HB-M525

Piasta Shimano HB-M525 jest szczególnie popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu różnych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu. Asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub. Piasta dodatkowo współpracuje z rowerami mającymi hamulce typu V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytwarzany z anodowanego aluminium. Posiada ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowe, a dzięki zaimplementowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i mocny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze atrybuty produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: HB-M525

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: tuleja wewnętrzna

Korpus: aluminiumanodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

standard mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 36
Srednica osi: 9 mm
Srednia waga produktu: 250 g + zacisk 80 g
Kolor: czarny matowy

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są doskonale płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest nad wyraz lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza przede wszystkim jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.