Conti-Tube
Nowa oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak ponadto przeróżnym rodzajom opon i stylom jazdy. Obfitość dętek zezwala na właściwy wybór: dętka typowa jest przystępna we wszelkich wymiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis między codzienną jazdą, a wagą, w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
wymiar
Dętka pasuje do kół z oponami o wymiarze w zakresie 28" x 0,75" - 1,0" (20/25-622/630).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 28" (ETRTO 622-630), a także szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 0,75" do 1,0" (ETRTO 20-25).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
700 x 20C (20-622)
700 x 23C (23-622)
700 x 25C (25-622)
Wentyl: presta o długości 42 mm. Wentyle użytkowane przez Continental posiadją specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczyn. Profilowanie nakrętki pozwala na w dodatku montaż wentyla w obręczach posiadjących otwór o średnicy 8 mm (przeznaczony dla wentyli samochodowych i dunlop). Wentyle presta pompujemy przy użyciu starannie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).
Średnia waga produktu: 100 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości wymiarów opon tradycyjne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej krągłości i rozszerzonej niezawodności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi wyjątkowo rygorystyczną kontrolę jakości.