Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak ponadto różnym rodzajom opon i stylom jazdy.
mnogość dętek zezwala na właściwy wybór: dętka typowa jest dostępna we wszelkich rozmiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis między codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka zaopatrzona jest też w nakrętkę stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając równocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o wymiarze w zakresie 20" x 2.0" - 2.5" (50/62-406).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 20" (ETRTO 406) oraz szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 2.0" do 2.5" (ETRTO 50-62).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
20" x 2.0" (50-406)
20" x 2.1" (54-406)
20" x 2.2" (55-406)
20" x 2.3" (57-406)
20" x 2.4" (60-406)
20" x 2.5" (62-406)
Producent: Continental
Wentyl: dunlop (typowy rowerowy) o długości 40 mm
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 160 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do obszerniejszej ilości wymiarów opon tradycyjne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej krągłości i powiększonej bezusterkowości trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi bardzo rygorystyczną kontrolę jakości.