Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak w dodatku najróżniejszym rodzajom opon i stylom jazdy.
mnogość dętek zezwala na właściwy wybór: dętka typowa jest przystępna we wszystkich wymiarach, oferuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyekwipowana jest dodatkowo w nakrętkę stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając jednocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 17-18" x 1.25" - 1.9" (32/47-355/400).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 18" (ETRTO 355-400) oraz szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.25" do 1.9" (ETRTO 32-47).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
17" x 1 1/4" (32-369)
18" x 1.25" (32-355)
18" x 1.35" (35-355)
18" x 1.5" (40-355)
18" x 1.75" (47-355)
18" x 1 3/8" (37-390)
18" x 1.9" (47-400)
Producent: Continental
Wentyl: dunlop (standardowy rowerowy) o długości 26 mm
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 120 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości wymiarów opon klasyczne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednorodnej okrągłości i rozszerzonej bezawaryjności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi bardzo rygorystyczną kontrolę jakości.