Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak również najróżniejszym rodzajom opon i stylom jazdy.
obfitość dętek pozwala na właściwy dobór: dętka typowa jest przystępna we wszystkich wymiarach, oferuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka zaopatrzona jest dodatkowo w nakrętkę redukcyjną/stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając jednocześnie komfort pompowania.
Można stabilizować wentyl w otworze 8 mm i 6 mm.
rozmiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o wymiarze w zakresie 16" x 1 3/8" - 1.75" (32/47-305/349).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 16" (ETRTO 305-349) i szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1 3/8" do 1.75" (ETRTO 32-47).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
16" x 1.5" (40-305)
16" x 1.75" (47-305)
16" x 1 3/8" (32-349)
16" x 1.35" (35-349)
Producent: Continental
Wentyl: presta o długości 42 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak, do otworów 6/8 mm
Waga: ~ 105 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości rozmiarów opon konwencjonalne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednolitej krągłości i powiększonej bezawaryjności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi niezwykle rygorystyczną kontrolę jakości.