Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak ponadto różnorodnym rodzajom opon i stylom jazdy.
różnorodność dętek pozwala na właściwy dobór: dętka standardowa jest przystępna we wszystkich wymiarach, proponuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyposażona jest ponadto w nakrętkę stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając jednocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 16" x 1 3/8" - 1.75" (32/47-305/349).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 16" (ETRTO 305-349) oraz szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1 3/8" do 1.75" (ETRTO 32-47).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
16" x 1.5" (40-305)
16" x 1.75" (47-305)
16" x 1 3/8" (32-349)
16" x 1.35" (35-349)
Producent: Continental
Wentyl: dunlop (standardowy rowerowy) o długości 34 mm
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 105 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do obszerniejszej ilości rozmiarów opon tradycyjne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednolitej okrągłości i zwiększonej bezawaryjności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi szczególnie rygorystyczną kontrolę jakości.