Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak ponadto różnym rodzajom opon i stylom jazdy.
dostatek dętek zezwala na właściwy wybór: dętka standardowa jest przystępna we wszystkich wymiarach, proponuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyposażona jest jeszcze w nakrętkę redukcyjną/stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla podczas pompowania, udoskonalając jednocześnie komfort pompowania.
Można stabilizować wentyl w otworze 8 mm i 6 mm.
wymiar
Dętka pasuje do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 16" x 1 3/8" - 1.75" (32/47-305/349).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 16" (ETRTO 305-349), a także szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1 3/8" do 1.75" (ETRTO 32-47).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
16" x 1.5" (40-305)
16" x 1.75" (47-305)
16" x 1 3/8" (32-349)
16" x 1.35" (35-349)
Producent: Continental
Wentyl: presta o długości 42 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak, do otworów 6/8 mm
Waga: ~ 105 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości wymiarów opon klasyczne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednorodnej okrągłości i powiększonej niezawodności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi szczególnie rygorystyczną kontrolę jakości.