Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak dodatkowo rozmaitym rodzajom opon i stylom jazdy.
mnogość dętek pozwala na właściwy dobór: dętka typowa jest przystępna we wszystkich wymiarach, proponuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyposażona jest dodatkowo w nakrętkę stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, ulepszając jednocześnie komfort pompowania.
rozmiar
Dętka pasuje do kół z oponami o wymiarze w zakresie 16" x 1 3/8" - 1.75" (32/47-305/349).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 16" (ETRTO 305-349), a także szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1 3/8" do 1.75" (ETRTO 32-47).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
16" x 1.5" (40-305)
16" x 1.75" (47-305)
16" x 1 3/8" (32-349)
16" x 1.35" (35-349)
Producent: Continental
Wentyl: auto (samochodowy) o długości 34 mm
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 105 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do obszerniejszej ilości wymiarów opon klasyczne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i powiększonej niezawodności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi wyjątkowo rygorystyczną kontrolę jakości.