Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental ułatwia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak ponadto zróżnicowanym rodzajom opon i stylom jazdy.
różnorodność dętek pozwala na właściwy wybór: dętka standardowa jest przystępna we wszystkich rozmiarach, proponuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyposażona jest dodatkowo w nakrętkę stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla podczas pompowania, poprawiając jednocześnie komfort pompowania.
rozmiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 27"/28" x 1.25" - 1.75" (32/47-622/635).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 27"/28" (ETRTO 622-635) i szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.25" do 1.75" (ETRTO 32-47).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
27" x 1.25" (32-630)
28" x 1.25" (32-622)
28" x 1.5" (40-622)
28" x 1.6" (42-622)
28" x 1.75" (47-622)
Producent: Continental
Wentyl: auto (samochodowy) o długości 40 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 170 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości wymiarów opon konwencjonalne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i powiększonej bezawaryjności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi wyjątkowo rygorystyczną kontrolę jakości.