Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak w dodatku najróżniejszym rodzajom opon i stylom jazdy.
obfitość dętek pozwala na właściwy wybór: dętka typowa jest dostępna we wszelkich wymiarach, proponuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyposażona jest na dodatek w nakrętkę stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając równocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o wymiarze w zakresie 26" x 2.3" - 2.7" (57/70-559).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 26" (ETRTO 559) oraz szerkość opon z jakimi jest kompatybilna: od 2.3" do 2.7" (ETRTO 57-70).
Przykłady wymiarów opon do których może zostać użyta:
26" x 2.3" (57-559)
26" x 2.4" (60-559)
26" x 2.5" (62-559)
26" x 2.6" (65-559)
26" x 2.7" (70-559)
Producent: Continental
Wentyl: auto (samochodowy) o długości 40 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 300 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości wymiarów opon konwencjonalne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i rozszerzonej bezusterkowości trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi niezwykle rygorystyczną kontrolę jakości.