Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak jeszcze różnym rodzajom opon i stylom jazdy.
obfitość dętek pozwala na właściwy wybór: dętka typowa jest dostępna we wszelkich rozmiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka zaopatrzona jest też w nakrętkę stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla podczas pompowania, udoskonalając równocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka pasuje do kół z oponami o wymiarze w zakresie 26" x 1.4" - 1.75" (37/47-559), a także 27.5" x 1.4" - 1.7" (37/44 -584/590).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 26" i 27,5" (ETRTO 559-590) i szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.4" do 1.75" (ETRTO 37-44/47).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
26" x 1.4" (37-559)
26" x 1.6" (42-559)
26" x 1.75" (47-559)
27.5" x 1.4" (37-584)
27.5" x 1.6" (42-584)
27.5" x 1.7" (44-584)
Producent: Continental
Wentyl: auto (samochodowy) o długości 40 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 180 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości wymiarów opon tradycyjne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej okrągłości i rozszerzonej bezawaryjności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi niezwykle rygorystyczną kontrolę jakości.