Mechanizm korbowy z nowej grupy przeznaczony jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń.
Model FC-T4060 jest przeznaczony do rowerów rekreacyjnych, trekkingowych i górskich.
posiada demontowalne tarcze z przełożeniami 48 x 36 x 26 zęby.
2-elementowa konstrukcja mechanizmu korbowego.
pakiet posiada:
- mechanizm korbowy
- śrubę regulującą luz podczas montażu mechanizmu korbowego
Grupa produktowa: Alivio
Model: FC-T4060
Tylna kompatybilność: 9 przełożeń
Największa zębatka: 48 zębów, stalowa
Środkowa zębatka: 36 zębów, stalowa
Najmniejsza zębatka: 26 zęby, stalowa
Długość ramienia: 175 mm
kanon mocowania: Hollowtech II, 2-Piece Crankset (np. Shimano SM-BB52, SM-BB70). UWAGA! Łożysk nie ma w pakiecie!
Osłona łańcucha: TAK
Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"
Średnia waga towaru: 1200 g
Kolor: czarny matowy
zaimplementowane technologie Shimano:
2-elementowa konstrukcja mechanizmu korbowego. Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu rozszerzoną sztywność przy zmniejszonej wadze. Szersze rozmieszczenie łożysk zwiększa sztywność, dzięki czemu siła pedałowania zostaje sprawniej przeniesiona na napęd roweru. Zastosowane dokładne łożyska. Dzięki nim nie trzeba zbyt nieraz zajmować się konserwacją, a także wyjątkowo ułatwia to montaż mechanizmu korbowego. Koronki HyperGlide. Cechą specjalnie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, gwarantujące udoskonaloną kontrolę łańcucha w trakcie zmiany przełożenia. Koronki HG przeprowadzają łańcuch momentalnie i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Tradycyjne koronki powodują, że łańcuch podciąga się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki. MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z efektywnym napędem. System ten znamionują trzy parametry: optymalne przełożenie dla każdego rozmiaru koła - im obszerniejsze koło, tym pokaźniejszy zakres kaset konieczny do utrzymania lekkiego pedałowania. Innowacyjny system zmiany przedniego przełożenia - kompozycje przełożeń dobrane do każdego rozmiaru koła tak,ograniczyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy znikomej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony rozszerzający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.