Mechanizm korbowy Shimano Deore FC-M6000-2
Mechanizm korbowy z nowej grupy dedykowany jest do obsługi napędów rowerowych 2 x 10 przełożeń.
Model FC-M6000 jest przeznaczony do rowerów górskich. Posiada demontowalne tarcze z przełożeniami 36 x 26 zębów.
pokaźniejsza tarcza mechanizmu korbowego produkowana jest z aluminium, mniejsza z kompozytu.
4 ramienna budowa mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II skuteczne przenoszenie siły pedałowania.
kombinacje i różnice przełożeń zoptymalizowane pod kątem wielu najróżniejszych stylów jazdy.
Płynna zmiana przełożeń pozwala zachować wysoką prędkość i dobre przyspieszenie w skomplikowanym terenie.
Profil zębów zagwarantuje ciasne zestopniowanie, co przekłada się na łagodną zmianę przełożeń.
pakiet zawiera:
- mechanizm korbowy
- śrubę regulującą luz w trakcie montażu mechanizmu korbowego
Grupa produktowa: Deore
Model: FC-M6000-2
Tylna kompatybilność: 10 przełożeń
Największa zębatka: 36 zębów, aluminium i kompozyt
Najmniejsza zębatka: 26 zęby, stal
Długość ramienia: 175 mm
standard mocowania: Hollowtech II, 2-Piece Crankset (np. Shimano SM-BB52, SM-BB70). UWAGA! Łożysk nie ma w komplecie!
Osłona łańcucha: NIE
Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"
Średnia waga produktu: 791 g
zaimplementowane technologie Shimano:
2-elementowa konstrukcja mechanizmu korbowego. Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu powiększoną sztywność przy zmniejszonej wadze. Szersze rozmieszczenie łożysk zwiększa sztywność, dzięki czemu siła pedałowania zostaje skuteczniej przeniesiona na napęd roweru. Zaimplementowane staranne łożyska. Dzięki nim nie trzeba zbyt niejednokrotnie zajmować się konserwacją oraz nad wyraz usprawnia to montaż mechanizmu korbowego.
10-rzędowy napęd górski SHIMANO
producent przedstawia technikę napędu dedykowaną do rowerów górskich: DYNA-SYS. W tej przełomowej technice zastosowano 10-rzędową kasetę,
ale nie jest to jedyna cecha eksponująca tego nowego układu. Układ napędowy został skonstruowany na nowo, co zapewnia rowerzyście wymierne korzyści.
Współczynniki poszczególnych przełożeń są do siebie bardziej zbliżone, co gwarantuje bardziej płynną zmianę przełożeń i udoskonalone przenoszenie mocy
Można jeździć z lepiej przypasowanymi kompozycjami przełożeń, powiększając tym samym efektywność i trwałość
Osiągi są najważniejsze: DYNA-SYS to bardziej jednostajny napęd dla każdego rowerzysty!
Połączenie współczynników szerokiego zakresu przełożeń z mechanizmem korbowym o mniejszej progresji pozwala
zminimalizować konieczność realizowania wielokrotnych zmian i ograniczyć utratę siły pedałowania — to powoduje,
że przenoszenie mocy jest bardziej sprawne.