Wysokiej jakości błotnik rowerowy Producent: SIMPLA wymiar: 24" - 28" Materiał: plastik Kolor: czarny Do naszej oferty wkraczają zupełnie świeże kategorie akcesoriów i części rowerowych, dla wszystkich Was - roweromaniaków.
Zapraszamy do rajdu po kategoriach, gdzie każdy miłośnik dwóch kółek zdoła znaleźć coś dla siebie i zaopatrzyć się w nowe gadżety. Wybór błotnika rowerowego wydaje się być z pozoru łatwym zadaniem. Błotniki dla niektórych są niepotrzebnym ciężarem mało estetycznym dodatkiem, dla innych natomiast stanowią podstawowy element wyposażenia.
Błotnik z założenia nie jest sprzętem skomplikowanym – ma ochronić równocześnie rowerzystę jak i rower przez zachlapaniem i błotem wystrzeliwanym spod obracających się kół. Obecna oferta błotników jest na tyle różna, iż warto staranniej przyjrzeć się oferowanym produktom i wybrać ten, który nie tylko należycie ochroni użytkownika, ale i będzie korzystnie przypasowany do posiadanego roweru.
Dlatego też warto zastanowić się, w jakich warunkach będzie wykorzystywany i jaki oraz materiał wykonania będzie dla nas zadowalający. Na co zwrócić uwagę przy wyborze błotnika? kształt wielkość - im szersza opona tym obszerniejszy rozbryzg, stąd także należy zadbaćdopasowany błotnik nie był zbyt wąski mocowanie - należy przyjrzeć się ramie i widelcowi w posiadanym rowerze; większość ram rowerowych (w tym górskich) specyficzne, nieraz gwintowane otwory, umożliwiające przykręcenie błotnika.
Z przodu otwór ten gromadzi się w tzw. Podkowie, czyli elemencie amortyzatora, który odpowiada za usztywnienie całej konstrukcji. Jakie błotniki odszukamy na rynku? 1. Błotniki do rowerów miejskich (tzw.
holendrów) i turystycznych na ogół produkowane są z tworzywa sztucznego albo w droższych wersjach z metalu. Mają mocowania do tylnych widełek i przedniego widelca, a także dopełniające mocowania do zacisków koła, które usztywniają błotniki uniemożliwiając latanie na boki.
wyekwipowane na końcu błotnika w duże chlapacze jeszcze bardziej broniące poprzez rozbryzgującą się spod kół wodą. 2. Błotniki przednie montowane pod koronę widelca z reguły montowane dzięki elementowi rozporowemu.
głównie posiadają możliwość odpięcia błotnika od elementu mocującego- dzięki czemu łatwiej je umyć. Należy sprawdzić czy dany bagażnik będzie pasował do naszego widelca/amortyzatora, aczkolwiek istotnie w sprzedaży można znaleźć uniwersalne błotniki.
3. Błotnik przedni mocowany do otworu na koronie widelca Mocowany jest w ten sam sposób co błotnik do roweru typu „holender", z tym iż brak mu dodatkowych mocowań. Poprzez to może dojść do odkręcania się śruby mocującej i ruszania się błotnika na boki, wada ta jest nad wyraz uciążliwa przy źle dostosowanych zestawach.
4. Błotnik mocowany do ramy roweru Dla tych, którzy nie chcą lub nie mają możliwości zamontowania błotnika do widelca. Jest to bardzo uniwersalne rozwiązanie pasujące do każdego roweru, błotnik jest mocowany na gumowe opaski,...